الهی

الهی نگویم چنین وچنان بایدم 

              تو ان ده که ان
شایدم                        
                           

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ

ساده جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ق.ظ http://bluepen.blogsky.com

چو غلام آفتابم هم از آفتاب گویم
نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم
..
گاهی دوست دارم جای نارنج و ترنجی باشم که چیده میشن گاهی هم دوست دارم نارنج و ترنج بچینم .. اما هیچ وقت نفهمیدم بالاخره من نارنجم یا نارنج چین ...
نمیدونم چرا اینها رو نوشتم . اومده بودم سلامی کنم و برم . همیشه شاد باشی قلندر ....

سروساده جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:40 ق.ظ http://arezooye-fatemeh.blogsky.com/

سالروز وفات رحمه العالمین ، سید الاولین و الاخرین ، ختم رسل حضرت محمد بن عبدالله صلی الله علیه وآله و کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی و شهادت حضرت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا را به تمامی دوستان تسلیت عرض می کنم .......... دوست عزیزم ممنون و سپاسگزار از لطفت . این روزها کمتر تونستم بنویسم . به امید روزهایی سرشار از شادابی و سلامتی برای شما و التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد