شب های انتظار

توی این سکوته غمگین دل تو توی این چشم های پر از صداقتت توی این نم نم بارون زیره پنجرهها ی عاشق

 

میون این همه گلهای عاشق دل عاشقو غمگین من توی این سکوته غمناک بی قراره دیدنه تو توی این دقایق دل من هنوز اسیره اون نگاهته دل من اسیره اون چشای عاشقته

 

 

شب های انتظاره دلهای ما کناره پنجره ها پنهون شده دل من به خدا عاشقو بی قرارته دل من ماله دله عاشقته ای غریبه دل تنهایی شبها تو چشام جز تو کسی نیومده ای شکوفهی سپیده دل های عاشقا دیگه بارون تو چشای من داره تموم میشه

): دیگه نگاهه تو مثه ابرا داره از من پنهون میشه تو که میگفتی من عاشقو بی قرارتم یه شب اومدم دیدم چشاتو بستی ای بی وفا هنوز به یادتم

 

 

دیگهاون موقع ستاره من بی وفا شدش اخرین قولی که به من دا دی این بود که باهاتم تا اخرش ولی بی وفا بودی رفتی و منو تنها گذاشتی اره رفتی کناره همه ستاره ها ای بی وفا هنوز که هنوزه در انتظارتم

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:05 ب.ظ http://iranmehre.persianblog.com

بهارآمد و زمستانی دیگر از زندگی ما رخت بر بست. بیایید همگی در این ایام دعا کنیم و مدینه فاضله و گمشده انسانی را بار دیگر صدا کنیم. خدایا به حرمت کسانی که دوستشان داری به ما بیاموز که دل دوستدارانت را پر از امید و رحمت نموده‌ای .. خدایا به ما بیاموز که خدمت به خلق از هر عبادتی بالاتر است.. خدایا در این سال جدید به ما بیاموز که ... نوروز مبارکباد

شیرین شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://...............................


عشق یعنی صدای تار و٬ دلهره۶ دیدن یار و٬رفتن به سر قرار و٬دیدن و بوییدن و بوسیدن یار و ٬نشستن لب کارون٬ زیربارون ٬ تو تابستون و زمستون و٬پاییز ها و بهار و٬ با اونی که اومد٬خوابمو دزدید٬ حال و احوالم و دزدید٬دلمو برد٬گذاشت ٬میونه مشتی خار و٬دل خونی رو برداشت و کاشت٬ تو گلدونه شکسته۶ سفالو٬نموند تا آبش بده٬ یهو غیبش زد و رفت٬ اون روزگار و٬ عمریه۶ گذاشته بد جور شیرین و اون سر کار و ٬نمیدونم باید دنبالش بگردم٬حالا من رو زمین یا تو هوا رووووووووووووووووووووووووووووووووووو .

شعرتان زیباست ٬ موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد